Storytelling met Booking.com

Storytelling met Booking.com
  • Content
  • 21 mrt 2018 @ 14:47
  • 18299 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • Social mediaContent

Booking.com liet met social media-wedstrijd #BookingHero accomodatiepartners een bijzonder verhaal vertellen. De winnaar is zojuist bekend gemaakt.

De boekingswebsite kreeg via social media duizenden verhalen binnen en selecteerde daaruit de drie meest bijzondere voorbeelden van professionals uit de reissector. Samen met creative studio Cloudfactory uit Amsterdam zijn deze verhalen vastgelegd.

De hoofdprijs -€25.000, voor Karen, eigenaar van een B&B- ging naar de maker van een verhaal over een zoektocht naar de familiegeschiedenis in Schotland. Bekijk de inzending hieronder:

 




Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken