Thijs Boon president digital EMEA bij Vice

Thijs Boon president digital EMEA bij Vice
  • Content
  • 1 mrt 2018 @ 10:49
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • MakersPersonaliaContent

Thijs Boon, oprichter en ceo van Vice Benelux, neemt binnen Vice een nieuwe rol op zich als president digital EMEA.

Als hoofd van de digitale media tak van deze business unit is Boon in deze regio verantwoordelijk voor digital sales, redactie, marketing, video, creatie en b2b-communicatie.

Boon heeft de afgelopen twaalf jaar als ceo aan het roer gestaan van Vice Benelux. 'Vice heeft wereldwijd een stormachtige groei doorgemaakt en we hebben inmiddels kantoren in achttien markten in de EMEA-regio. Dit biedt veel mogelijkheden om creativiteit, kennis en innovaties onderling te delen en met snelheid op te schalen. Ons Nederlandse kantoor speelt al jarene en centrale rol op het gebied van digitale innovatie en het is een mooie uitdaging om de opgedane kennis ene rvaring nu in al onze EMEA markten te gaan implementeren', zo laat hij weten.

Matt Elek, ceo Vice EMEA, voegt toe: 'Thijs heeft samen met zijn team de afgelopen twaalf jaar een succesvolle Benelux organisatie neergezet. Nederland is binnen EMEA een voorloper op het gebied van digitale innovaties. Ik heb er alle vertrouwen in dat de ervaring van Thijs gaat zorgen voor meer impact en progressie in de EMEA-regio, zowel redactioneel als commercieel.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken