Welke influencer is de beste bowler?
- Content
- 15 mrt 2018 @ 12:02
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - Evenement
- 15 mrt 2018 @ 12:02
- Redactie Contentmarketing
21 en 22 april gaan YouTubers, Instagrammers en andere influencers op bowlingbanen door heel Nederland strijden om de titel Beste Influencer Bowler. Iedereen met meer dan 5.000 volgers op social media kan zich tot en met 25 maart inschrijven.
De deelnemers nemen het in het weekend van 21 en 22 april tegen elkaar op en strijden om de titel. Naast beste score is er ook een prijs voor beste bowling-outfit.
Het NK Influencer Bowling is een initiatief van Nederlandse Vereniging van Bowlingondernemers (NVB) in samenwerking met influencermarketingbureau We are First.
Frank Barthen van de Nederlandse Vereniging van Bowlingondernemers: ‘Influencers zijn een steeds bekender fenomeen in onze maatschappij. We zien dat ze goed kunnen bloggen, vloggen en posten, maar de grote vraag is natuurlijk: kunnen ze ook goed bowlen? Daarom nodigen we alle influencers van Nederland uit om hun skills te laten zien in hun lokale bowling. May the best win!’
Inschrijven
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
- Nieuwe campagne Toegift brengt... 03-04-2024
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing