Yossip de Jong partner van The Post
- Content
- 7 mrt 2018 @ 10:40
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - PersonaliaContent
- 7 mrt 2018 @ 10:40
- Redactie Contentmarketing
Yossip de Jong heeft een belang van veertig procent verworven in contentmarketingbureau The Post.
Samen met oprichter Carlijn Postma vormt De Jong, die al sinds november 2016 aan boord is als interim-bureaudirecteur, de directie.
De Jong wil het bureau verder ontwikkelen op het vlak van financiën, hr en marketing. Hij deed vijftien jaar een marketingervaring op bij organisaties als Essent, Menzis en Cortina. Met die ervaring heeft hij actief bijgedragen aan de verdere professionalisering van het bureau, dat in die periode groeide van tien naar zestien bureaus. Postma en De Jong hebben gezamenlijk de zeggenschap over het bureau.
In eerste instantie zou De Jong The Post drie maanden bijstaan, maar al snel spraken hij en Postma de intentie uit om als partners verder te gaan. 'Ik ben echt een vakidioot. Yossip ondersteunt klanten net als ik met strategisch advies, maar hij heeft ook oog voor de interne organisatie. We vullen elkaar goed aan', aldus Postma. De Jong noemt de 'grote potentie' van het bureau als belangrijke reden om aan boord te stappen. 'We werken met de bewezen methodiek Mediadenken en weten beter dan ooit wat werkt.'
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Realityprogramma Het Blok en Praxis... 23-04-2024
- EasyToys lanceert realityshow The... 22-04-2024
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing