Bram Ladage zoekt nieuw melodietje

Bram Ladage zoekt nieuw melodietje
  • Content
  • 3 apr 2018 @ 12:54
  • 14206 x gelezen
  • Link
  • Redactie Design
  • Geen tag

Rotterdamse patatformule Bram Ladage vraagt muzikanten, producers, bands en andere muzikale talenten zich te ontfermen over hun jingle.

Rotterdammers zullen de huidige reclamemelodie waarschijnlijk mee kunnen zingen, maar ‘de patatkoning’ vindt het tijd voor verandering. Bram Ladage: ‘We zijn toe aan wat nieuws. Een écht lekker, enigszins herkenbaar deuntje, maar dan in een hip jasje. We hopen dat zoveel mogelijk muzikale meesterbreinen zich over de tune willen buigen, zodat er een terechte winnaar uit de bus komt’.

De maker van de winnende melodie ontvangt een geldcheque ter waarde van 1000 euro.

Niets is te gek voegt Ladage toe: ‘Van een lekkere hiphopbeat tot een akoestisch meesterwerk en van een klassiek muziekstuk tot technotopper. Als de remix maar écht lekker wordt én enigszins herkenbaar blijft.’

De beste versie van het liedje wordt gekozen door het publiek dat online op hun favoriet stemt en de winnende variatie op het origineel is natuurlijk bij alle 31 filialen te horen.

Meedoen
Diegene die mee willen doen aan ‘watknortmijnremix’ kunnen hun zelf geproduceerde tune uploaden op: watknortmijnremix.wetransfer.com. Vervolgens kan het publiek online stemmen op een favoriet. De variaties op de tune zijn te beluisteren op www.watknortmijnremix.nl, waar ook de spelregels te vinden zijn.

Degene die een stem uitbrengt, maakt zelf ook kans om in de prijzen te vallen.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken