Iens en Coopr slaan handen ineen

Iens en Coopr slaan handen ineen
  • Content
  • 17 apr 2018 @ 11:39
  • 19686 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • PromotieContent

Online restaurantgids Iens heeft Coopr gevraagd als pr-partner. Het bureau is verantwoordelijk voor onder meer de introductie van Insider en het Iens Festival.

Gili Papier, pr manager bij Iens, over de keuze: 'Samen met Coopr helpen wij dagelijks restaurateurs om potentiële gasten te bereiken en inspireren we consumenten om Nederland cultinair te verkennen via onze website.'

Marcel Withoos, consultant bij Coopr, laat weten: 'We werken graag voor merken die we zelf gebruiken in ons dagelijks leven. Iens is zo'n merk. Bovendien hebben we een leuke klik, en dat is wat ons betreft de basis voor een goede samenwerking.'


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken