Kinetic lanceert Out of Home handboek

Kinetic lanceert Out of Home handboek
  • Content
  • 19 apr 2018 @ 09:31
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentCommunicatie

Kinetic heeft het Out of Home handboek 2018 gelanceerd. Het betreft een objectief overzicht van buitenreclame in Nederland, samengesteld door specialisten werkzaam bij het bureau uit Amsterdam.

Deze tweede editie bevat pagina's met ontwikkelingen, marktverhoudingen en inkoopmethoden. Daarnaast geven veertien mediaprofessionals hun kijk op buitenreclame in columns. Het handboek is geschreven om mediaprofessionals enerzijds snel antwoorden op vragen te kunnen geven, en anderzijds om te inspireren en kennis te laten maken met de mogelijkheden en ontwikkelingen binnen dit mediumtype.

Dennis Kuperus, ceo Kinetic Benelux, laat weten: 'We zien het als onze taak om mediaplanners en adverteerders te voorzien van helder inzicht in een complexe markt waarin verschillende exploitanten actief zijn. Het handboek is tot stand gekomen met medewerking van alle buitenreclame-exploitanten. We zien binnen de branche een positieve ontwikkeling op het gebied van onderzoek naar bereikcijfers. Zo kunnen we voor onze cliënten effectievere campagnes realiseren.'

Neem voor meer informatie contact op met willemijn.boshouwers@kineticww.com.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken