LVB en VodafoneZiggo breiden b2b-campagne uit

LVB en VodafoneZiggo breiden b2b-campagne uit
  • Content
  • 19 apr 2018 @ 16:07
  • 17087 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • VideoContentCampagnes

LVB gaat aan de slag met de zakelijke kant van het Vodafone-merk. In de b2b-campagne wordt de vraag gesteld: hoe klaar is ondernemend Nederland voor de toekomst?

De content campagne bestaat uit één centrale video, met verschillende take-outs klaargemaakt voor social en een aantal webpagina's met een verdiepende slag. Sander Schimmelpenninck (hoofdredacteur Quote) gaat namens Vodafone op bezoek bij verschillende bedrijven om te toetsen hoe klaar zij zijn voor de toekomst.

Jordy Hubers, content director bij LVB, laat weten: 'De uitbreiding van onze samenwerking is een hele logische. We zien bij andere bedrijven vaak dat er enorm in silo's wordt gedacht. Vodafone en Ziggo versterken met deze content strategie elkaars propositie. We laten expres bedrijven en ondernemers uit het format van Ziggo opduiken in dat van Vodafone en vice versa. Zo herkent de zakelijke doelgroep straks ook de meerwaarde van de samenwerking tussen Vodafone en Ziggo in de aanbieding die zij ontvangen.'

In de eerste aflevering uit de serie wordt getoetst of het Nederlandse bedrijfsleven klaar is voor the Internet of Things.

 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Platform Content