Nieuw bureau: Content Collectiv

Nieuw bureau: Content Collectiv
  • Content
  • 16 apr 2018 @ 10:25
  • 15124 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • Geen tag

Kleine horecaondernemers, advocatenkantoren en evenementenorganisaties lopen tegen hetzelfde struikelblok aan: marketing. Zie hier de geboorte van een nieuw bureau in Den Haag: Content Collectiv.

'We zien vaak dat social media posts worden gedaan door werknemers die hier eigenlijk weinig van af weten, en de foto's worden met een telefoon gemaakt. Er mist strategie en consistentie', zo stellen oprichters Dena Nysten en Andrea Bosch.

'We werken samen met jonge freelancers uit verschillende takken van de marketingwereld. Denk hierbij aan foto- en videografen, AdWords-specialisten en Facebook marketeers.'

Het onderscheid met andere bureaus volgens de dames: 'Doordat we juist samenwerken met een jonge groep ondernemers die eager zijn maar nog geen enorm uitgebreid portfolio hebben, houden we de kosten behapbaar voor de doelgroep die het niet eerder kon betalen: kleine ondernemingen en mkb'ers. Zelfs zzp'ers kunnen bij ons terecht voor hulp op het gebied van marketing.'

Het klantportfolio op dit moment: een lokale bar in Den Haag, een advocatenkantoor, gezondheidscentrum en een sportaanbieder voor PostNL, Nationale Nederlanden en Dept. Bekijk voor meer informatie de website.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken