Leanne Hermans van Linda naar MPG

Leanne Hermans van Linda naar MPG
  • Content
  • 23 mei 2018 @ 11:33
  • 13875 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentPersonalia

Leanne Hermans (41) gaat aan de slag als strategie & innovatie director bij contentmarketingbureau MPG. Hiervoor werkte ze bij Mood For Magazines waar ze zeven jaar de leiding had over Linda digital en Linda het bureau.

Eerder werkte ze onder meer voor MTV, Kunstbende en Sanoma. Hermans laat weten: 'Content is het ultieme bindmiddel om consumenten te raken en te binden aan merken. Met sterke content continu aanwezig zijn op de juiste platformen en de consument centraal stellen en verrassen, levert niet alleen waarde maar ook vertrouwen op. Slimme content werkt, ook voor de digitale transitie van merken.'

Dolly van den Akker, businessdirecteur bij MPG, zegt: 'Met de komst van Leanne kunnen we merken beter servicen. Ze heeft haar sporen in strategie en digital media ruimschoots verdiend, dus ik ben blij dat we haar aan boord hebben.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken