Voicey brengt merken en influencers samen

Voicey brengt merken en influencers samen
  • Content
  • 17 mei 2018 @ 15:08
  • 18303 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • ContentNieuwkomers

Profvoetballer Gregory van der Wiel heeft een investering gedaan in een nieuw influencer marketing platform, genaamd Voicey. Doel is om merken en influencers snel samenwerkingen aan te laten gaan.

Van der Wiel laat weten: 'Na een jaar durende ontwikkelingsfase met een selecte groep influencers en merken, hebben we een oplossing gevonden voor grote influencers. Waar zij voorheen te veel tijd kwijt waren met het opzetten van samenwerkingen en randzaken, kunnen ze zich nu vooral bezighouden met de creatieve invulling.'

Met meer dan 600 handpicked influencers in de database omschrijft Voicey zichzelf als 'het enige platform waar influencers door middel van een mobiele app on-the-go deals kunnen ontvangen van geïnteresseerde merken. Als influencer hoef je niet meer te knokken voor een plek in de campagne van een merk; de merken zoeken zelf hun ideale ambassadeurs via het Voicey platform.'

Oprichters van het platform zijn Roderick Adang en Eelco Guntlisbergen. Zij laten weten: 'We zijn geen agency, maar een digitaal platform. Onze missie is om influencer marketing voor beide partijen toegankelijker te maken. Daarom hebben we twee platformen ontwikkeld die goed samenwerken; een web-app voor merken en een mobiele app voor influencers.'

Ga voor meer informatie naar de website.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken