Hertog Jan ontwikkelt documentairereeks

Hertog Jan ontwikkelt documentairereeks
  • Content
  • 13 jun 2018 @ 10:05
  • 19197 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • VideoBranded content

Hertog Jan duikt in in de verhalen achter het Nederlandse bier. De komende tijd worden er zes documentaires uitgebracht.

In de reeks worden alle facetten van het bierbrouwen getoond. De kijker wordt onder meer meegenomen langs de onconventionele keuzes voor ingrediënten.

Sjors van Drie, senior brand manager bij Hertog Jan, laat weten: 'Al jaren vertellen we over onze brouwerij, maar uiteindelijk kunnen we het best de brouwers zelf aan het woord laten. Het zijn geen acteurs of perfecte voice overs, maar die echtheid zorgt wel voor de diepgang waar we naar op zoek waren in deze campagne: het vakmanschap uit liefde voor bier.'

De documentaires zijn te bekijken op NRC media en het netwerk van Wayne Parker Kent.



Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken