Jack Daniel's verlengt content partnership met Storyboard

Jack Daniel's verlengt content partnership met Storyboard
  • Content
  • 1 jun 2018 @ 11:08
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Content

Whiskeymerk Jack Daniel's heeft het contract met mediabedrijf Storyboard verlengd tot 2019. Het content partnership gaat hiermee zijn zevende jaar in.

Het mediabedrijf uit Amsterdam is sinds 2010 verantwoordelijk voor de strategie, creatie en distributie van content op de social kanalen van Jack Daniel's Nederland.

Martin Huijbregts, brand communication manager bij A Brand New Day, laat weten: 'Bij JD worden we sowieso enthousiast van het getal zeven, maar zeven jaar samenwerken is toch speciaal. Zeven jaar betekent dat je elkaar begrijpt, dat je aanvoelt hoe het merk zich online moet ontwikkelen en wat de volgende stappen zijn. Als je als bureau ons ieder jaar opnieuw weet te prikkelen, zijn we blij wanneer we kunnen tekenen voor een volgend jaar.'

Het zwaartepunt voor het komende jaar ligt op het bereiken van een nieuwe doelgroep. Op deze manier hoopt het whiskeymerk online nieuwe potentiële consumenten te bereiken.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken