Maak ontwikkelt YouTube-serie voor Albert Heijn

Maak ontwikkelt YouTube-serie voor Albert Heijn
  • Content
  • 18 jun 2018 @ 11:40
  • 12885 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • ContentVideo

Creatief bureau Maak heeft voor Albert Heijn een YouTube-serie ontwikkeld genaamd Techie de Serie. Het gaat hier om een samenwerking tussen Nederlandse influencers en een AR-geanimeerde robot.

De serie gaat in op de twee weken gelanceerde spaarcampagne Tech is te Gek van Albert Heijn. Er is gekozen voor een strategie waar ingekochte media en pre-rolls geen budget kregen voor de serie.

Omar Kbiri, creative director bij Maak, laat weten: 'We hopen dat dit een uitnodiging is voor adverterend en creatief Nederland om de content-lat op YouTube te verhogen, want momenteel zien we voornamelijk een herhaling van de afgelopen vier jaar en dat wordt al gauw saai, ook voor de kijkers.'

 




Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken