Maak ontwikkelt YouTube-serie voor Albert Heijn
- Content
- 18 jun 2018 @ 11:40
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ContentVideo
- 18 jun 2018 @ 11:40
- Lucas Boon
Creatief bureau Maak heeft voor Albert Heijn een YouTube-serie ontwikkeld genaamd Techie de Serie. Het gaat hier om een samenwerking tussen Nederlandse influencers en een AR-geanimeerde robot.
De serie gaat in op de twee weken gelanceerde spaarcampagne Tech is te Gek van Albert Heijn. Er is gekozen voor een strategie waar ingekochte media en pre-rolls geen budget kregen voor de serie.
Omar Kbiri, creative director bij Maak, laat weten: 'We hopen dat dit een uitnodiging is voor adverterend en creatief Nederland om de content-lat op YouTube te verhogen, want momenteel zien we voornamelijk een herhaling van de afgelopen vier jaar en dat wordt al gauw saai, ook voor de kijkers.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded Content Event - the place...
- BCE24: ING en Talpa over female empowerment in sport met focus...
- [Marketing the Rainbow #52b] Shell gaat van geel en rood naar...
- Jongeren ontwikkelen zelf campagne tijdens Week van het geld
- Pets Place werkt samen met dierenexpert Floris Göbel
- Uitslag Corporate Content Awards - Cognito wint driemaal
Laatste Nieuws
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded... 18-03-2024
- Uitslag Corporate Content Awards -... 13-03-2024
- Jongeren ontwikkelen zelf campagne... 13-03-2024
- BCE24: ING en Talpa over female... 08-03-2024
- Pets Place werkt samen met... 06-03-2024
- Harper's Bazaar Business Club haakt... 01-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing