Roemeens telecom-merk wil millennial wakker schudden

Roemeens telecom-merk wil millennial wakker schudden
  • Content
  • 1 jun 2018 @ 11:44
  • 10532 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • VideoContentVloggen

Een 'vloggerwissel-campagne' van Leo Burnett Bucharest en Telekom Romania moet het leven van millennials gaan beïnvloeden. Hierbij worden ze blootgesteld aan precies het tegenovergestelde wat ze normaliter liken op social media.

Telekom Romania wil de zogeheten filterbubbel van millennials doorbreken met de campagne genaamd Vloggerwissel. De campagne is gebaseerd op een onverwachte wissel waarbij bekende gezichten van verschillende YouTube-kanalen van plaats wisselen.

Doel is om millennials bloot te stellen aan nieuwe ideeën en nieuwe content van buiten hun eigen 'bubbel'. De campagne heeft inmiddels meer dan negen miljoen views gegenereerd.

Oordeel zelf:




Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken