Xite en Bacardi lanceren zomercampagne

Xite en Bacardi lanceren zomercampagne
  • Content
  • 25 jun 2018 @ 13:44
  • 14287 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • Social mediaContentCampagnes

Muziekzender Xite en Bacardi lanceren vandaag de campagne Share What Moves You, waarbij jong talent de kans krijgt om via social media ambities te delen en zodoende anderen te inspireren.

De samenwerking, gekoppeld aan het festivalseizoen, wordt afgetrapt door danseres Lotte Schouten en dj Rob Black die in korte video's op Facebook en Instagram laten zien wat hen beweegt. Jongeren krijgen vervolgens drie weken lang de kans om door middel van een foto of video met #ShareWhatMovesYou genoemde partijen te overtuigen van hun passie.

Manon Fennis, marketing director van Xite, benadrukt de laagdrempeligheid van de campagne: 'Om de drempel zo laag mogelijk te houden hebben wij ervoor gekozen om de deelnemers de vrijheid te geven om zelf het kanaal te kiezen wat ze hiervoor willen gebruiken. Dat kan dus een video op Facebook zijn maar ook bijvoorbeeld een foto op Instagram.'


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken