Ben en Etcetera lanceren telefooncondoom

Ben en Etcetera lanceren telefooncondoom
  • Content
  • 2 jul 2018 @ 15:37
  • 18206 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • MobileVideo

We laten onszelf steeds vaker verleiden door onze mobiel', stelt Ben. De telecomprovider vindt dat dat veel gezelliger kan en lanceert 'Ben beter in bed'. Verantwoordelijk bureau is Etcetera.

Het Ben Telefooncondoom moet als oplossing dienen voor moderne relatieproblemen. Uit onderzoek naar de impact van de mobiele telefoon op ons leven, dat Ben liet uitvoeren door onderzoeksbureau DirectResearch, blijkt namelijk dat Nederlanders in bed meer met hun mobiel bezig zijn dan met hun partner. Negen van de tien mensen ergert zich als de partner in bed op zijn telefoon kijkt. 

Ivonne van Zuilen, head of marketing communications bij Ben, laat weten: 'We verwachten niet meteen een babyboom over negen maanden, maar we hopen natuurlijk wel dat we hiermee meer bewustzijn en plezier creëren.'

Bekijk de video hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken