Doritos laat YouTubers digitaal touwtrekken

Doritos laat YouTubers digitaal touwtrekken
  • Content
  • 12 jul 2018 @ 17:07
  • 13176 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • VideoContent

Naar aanleiding van de lancering van het concept Doritos Collisions heeft PepsiCo een livestream battle georganiseerd. Verantwoordelijke bureaus zijn Fitzroy en OMD.

YouTubers Jessie Maya en Milan Knol werden ieder in een interactieve kamer gezet. Het werd een digitale touwtrekwedstrijd: hoe meer mensen er naar de livestream keken, hoe groter het deel van de kamer werd.

Creatief bureau Fitzroy en mediabureau OMD zitten achter de activatie. Uiteindelijk keken er 87.000 mensen live naar de uitzending.




Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken