Influentials live met crowdfunding campagne

Influentials live met crowdfunding campagne
  • Content
  • 13 jul 2018 @ 16:39
  • 15882 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • CampagnesNieuwkomers

Influencer marketingplatform Influentials is vandaag live gegaan met een crowdfunding campagne op Symbid.

De campagne staat vanaf nu dertig dagen open om verder gefinancierd te worden. Influentials heeft al ruim 120.000 euro op zak, einddoel is 250.000 euro. Met het groeigeld ontwikkelt Influentials een white label oplossing voor bureaus en zal worden geïnvesteerd in software die het uitbetalen van influencers moet vergemakkelijken.

Influentials wil de online schakel tussen merk en influencer zijn. De start-up is al actief voor onder meer Coolblue, PostNL en L'Oreal. Founder Jolique Möller laat weten: 'Wij zijn ervan overtuigd dat over een paar jaar ieder groter bedrijf een influencer marketeer in dienst heeft, daar waar ieder bedrijf tegenwoordig ook een social media marketeer heeft werken.'

Bekijk de campagne op de website van Symbid.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken