Keesing Media Group focust op puzzelen

Keesing Media Group focust op puzzelen
  • Content
  • 18 jul 2018 @ 13:22
  • 14309 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesContentMakers

De campagne van Keesing Media Group (bekend van onder meer Denksport) genaamd 'Vakantie voor je brein' is live. Verantwoordelijk bureau is Tosti Creative.

De campagne haakt in op de drukte van ons bestaan. 'Iedere vrije minuut wordt ingevuld en we hebben weinig momenten voor onszelf', zo stelt de uitgever. De campagne moet laten zien dat dure mindfulness trainingen niet nodig zijn en er ook manieren dichterbij huis zijn om te ontspannen, waaronder puzzelen. De campagne is non branded en gericht op puzzelboekjes in het algemeen. Hiervoor hebben de merken Sanders en Denksport de handen ineen geslagen.

Philip Alberdingk Thijm, ceo Keesing Media Group, laat weten: 'We kunnen ons nu qua marketing volledig richten op de voordelen van puzzelen an sich, in plaats van op de verschillende merken.'

 



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken