Keesing Media Group focust op puzzelen
- Content
- 18 jul 2018 @ 13:22
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesContentMakers
- 18 jul 2018 @ 13:22
- Lucas Boon
De campagne van Keesing Media Group (bekend van onder meer Denksport) genaamd 'Vakantie voor je brein' is live. Verantwoordelijk bureau is Tosti Creative.
De campagne haakt in op de drukte van ons bestaan. 'Iedere vrije minuut wordt ingevuld en we hebben weinig momenten voor onszelf', zo stelt de uitgever. De campagne moet laten zien dat dure mindfulness trainingen niet nodig zijn en er ook manieren dichterbij huis zijn om te ontspannen, waaronder puzzelen. De campagne is non branded en gericht op puzzelboekjes in het algemeen. Hiervoor hebben de merken Sanders en Denksport de handen ineen geslagen.
Philip Alberdingk Thijm, ceo Keesing Media Group, laat weten: 'We kunnen ons nu qua marketing volledig richten op de voordelen van puzzelen an sich, in plaats van op de verschillende merken.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
- Nespresso gaat tot op de bodem met... 27-03-2024
- Live uitzending Olympische Spelen op... 20-03-2024
- Yune wint pitch tijdens Branded... 19-03-2024
- Branded Content Event 2024: AI en... 19-03-2024
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded... 18-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing