Kijken: aftermovie NMD18

Kijken: aftermovie NMD18
  • Content
  • 9 jul 2018 @ 12:40
  • 12799 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • EvenementVideo

Inhoud en beleving stond centraal op de Nima Marketing Day 2018. Bekijk hier de aftermovie.

Met 1600 aanwezige marketingprofessionals in DeFabrique te Utrecht kunnen we spreken van een geslaagde tweede editie van NMD18. Kijk het terug in 73 seconden. En oja, zet alvast in je agenda: op donderdag 20 juni 2019 zijn we terug met NMD19!

 




Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken