LifeHunters lanceert The Spike Room

LifeHunters lanceert The Spike Room
  • Content
  • 17 jul 2018 @ 09:41
  • 9713 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • Content

In samenwerking met digital agency LifeHunters heeft Viacom-zender Spike een gameshow genaamd The Spike Room gelanceerd.

The Spike Room is gisteravond op televisie in première gegaan, eerder was de show al te zien op de digitale extensie van het format. LifeHunters is verantwoordelijk voor de digitale uitrol en de campagne.

Maurice Hols, general manager van Viacom Benelux, laat weten: 'Spike is entertainment op z'n scherpst. Een action drive guilty pleasure zender waarbij we iedere keer weer de grenzen op willen zoeken. The Spike Room sluit hier als format goed op aan.'

Erik Hensel, ceo en founder van LifeHunters, zegt: 'The Spike Room is het eerste geproduceerde tv-format vanuit LifeHunters. Wij worden benaderd om onze nieuwe manier van denken waarbij we inzichten en data combineren met creativiteit. The Spike Room is een tv-programma, maar ook een 360 graden content model geserveerd over alle platformen in de juiste doelgroep.'




Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken