Robert van den Ham content director De Ondernemer

Robert van den Ham content director De Ondernemer
  • Content
  • 19 jul 2018 @ 13:19
  • 12076 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • MakersPersonalia

De Persgroep heeft Robert van den Ham aangesteld als content director van De Ondernemer.

Van den Ham (50) wordt onder meer hoofdredactioneel verantwoordelijk voor de operationele totstandkoming van content, de organisatiestructuur van het content team en hij gaat De Ondernemer naar buiten uitdragen op events en in de media.

De Persgroep omschrijft van den Ham als een ervaren en ondernemend mediamens. In 2013 werd hij gekozen tot Hoofdredacteur van het Jaar en een jaar later tot Crossmedia Man van het Jaar.

Gerard van den Broek, creative director bij De Ondernemer, laat weten: 'Wij zijn verheugd over de komst van zo'n redactioneel zwaargewicht. Enerzijds moeten we voor onze zakelijke lezers altijd de beste redacteuren aan boord hebben. Anderzijds merken we dat onze b-to-b-adverteerders steeds vaker gebruik maken van branded content om hun doelgroep te bereiken. Met Robert aan boord kunnen we daar beter op inspelen.'


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken