The online company breidt mediapakket uit met influencer marketing

The online company breidt mediapakket uit met influencer marketing
  • Content
  • 23 jul 2018 @ 12:21
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Content

Digitaal mediabureau The online company ziet voordelen in influencer marketing en slaat de handen ineen met influencer Noa de Vries (goed voor 23,6k volgers op Instagram).

Authenticiteit wordt steeds belangrijker, zo stelt The online company. 'Doordat influencers een groot netwerk aan volgers hebben en bovendien veel overtuigingskracht, vormen ze een interessante spil in de marketingmix van bedrijven.'

Freek Jautze, social team lead bij The online company, laat weten: 'Influencer marketing is een nieuwe propositie die we bieden. Wij helpen adverteerders met de creatieve insteek voor de campagne om authentieke content te creëren. We vinden het belangrijk dat influencers vrijheid krijgen in hun werk, zodat ze echt die persoon kunnen zijn waar hun volgers fan van zijn. Het is vervolgens onze taak om te zorgen dat relevante influencers gekoppeld worden aan onze opdrachtgevers.'

Noa de Vries, influencer marketeer bij The online company, zegt: 'Ik vind dit een dermate interessante nieuwe manier van marketing dat ik me er fulltime op heb gericht. Mijn kennis wil ik nu bij The online company inzetten om influencer marketing als structureel onderdeel van de mediamix op de kaart te zetten. Mijn kracht ligt bij het feit dat ik de influencer marketingwereld van twee kanten ken en daarom voorbereid ben op verschillende scenario's.'

Bekijk hier de campagne die The online company voor Reaal Dier & Zorg ontwikkelde.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken