Xite lanceert Festilab

Xite lanceert Festilab
  • Content
  • 25 jul 2018 @ 16:33
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • ContentVideo

Muziekzender Xite heeft vandaag Festilab gelanceerd, een wekelijks programma op YouTube waarin presentatrice Iris Enthoven sociale experimenten op festivals test.

Enthoven wordt hierin bijgestaan door de influencers Rens Polman, Kaj van der Voort, Kaj Gorgels en Gierige Gasten. Festilab is elke woensdagmiddag te zien op het YouTube-kanaal van Xite.

In de eerste aflevering van Festilab staat het thema 'leeftijd' centraal waarin de populaire 'house-opa' Henk (74) te zien is op het festival We Are Electric.

Bekijk 'm hieronder:

 



Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken