Adidas en Foot Locker lanceren influencer campagne
- Content
- 31 aug 2018 @ 09:56
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - VideoVimeoContentInfluencermarketing
- 31 aug 2018 @ 09:56
- Lucas Boon
Kleding- en schoenenmerk Adidas en Foot Locker hebben P.O.D. System Originals Sessions uitgebracht, een serie lifestyle-films gemaakt door Europese influencers. Doel is om de gelijknamige schoen te lanceren.
Voor de campagne, ontwikkeld door Iris Amsterdam, werden influencers en artiesten uit Londen en Parijs samengebracht om een film te maken die hun steden vertegenwoordigt en waarin het ethos van de P.O.D. system-schoen centraal moet staan: 'great alone, better together'.
Iris Amsterdam werkte samen met regisseur Josh Cohen om social media content te produceren, in de vorm van korte afleveringen die het creatieve proces achter elke film laten zien.
Bekijk de aflevering waarin de samenwerking in Londen centraal staat hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
- Nieuwe campagne Toegift brengt... 03-04-2024
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing