Adidas en Foot Locker lanceren influencer campagne

  • Content
  • 31 aug 2018 @ 09:56
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • VideoVimeoContentInfluencermarketing

Kleding- en schoenenmerk Adidas en Foot Locker hebben P.O.D. System Originals Sessions uitgebracht, een serie lifestyle-films gemaakt door Europese influencers. Doel is om de gelijknamige schoen te lanceren.

Voor de campagne, ontwikkeld door Iris Amsterdam, werden influencers en artiesten uit Londen en Parijs samengebracht om een film te maken die hun steden vertegenwoordigt en waarin het ethos van de P.O.D. system-schoen centraal moet staan: 'great alone, better together'.

Iris Amsterdam werkte samen met regisseur Josh Cohen om social media content te produceren, in de vorm van korte afleveringen die het creatieve proces achter elke film laten zien.

Bekijk de aflevering waarin de samenwerking in Londen centraal staat hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken