Adidas en Foot Locker lanceren influencer campagne
- Content
- 31 aug 2018 @ 09:56
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - VideoVimeoContentInfluencermarketing
- 31 aug 2018 @ 09:56
- Lucas Boon
Kleding- en schoenenmerk Adidas en Foot Locker hebben P.O.D. System Originals Sessions uitgebracht, een serie lifestyle-films gemaakt door Europese influencers. Doel is om de gelijknamige schoen te lanceren.
Voor de campagne, ontwikkeld door Iris Amsterdam, werden influencers en artiesten uit Londen en Parijs samengebracht om een film te maken die hun steden vertegenwoordigt en waarin het ethos van de P.O.D. system-schoen centraal moet staan: 'great alone, better together'.
Iris Amsterdam werkte samen met regisseur Josh Cohen om social media content te produceren, in de vorm van korte afleveringen die het creatieve proces achter elke film laten zien.
Bekijk de aflevering waarin de samenwerking in Londen centraal staat hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Kruidvat investeert in inhouse... 09-05-2025
- Home ontwikkelt introductiecampagne... 02-05-2025
- Tabloo start speelse... 16-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management