Coty kiest voor Storyboard

Coty kiest voor Storyboard
  • Content
  • 24 aug 2018 @ 09:36
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • PitchesContentSocial media

Beautyconcern Coty heeft na een pitch gekozen voor contentmarketingbureau Storyboard. Het bureau uit Amsterdam wordt verantwoordelijk voor de social strategieën van onder meer Max Factor en Rimmel London.

In de pitch daagde Coty bureaus uit om een innovatief plan te ontwikkelen dat de beautymerken op social media meer tot leven brengt, inclusief integratie van internationale campagnes en community management.

Martijn de Kemp, CEO van Storyboard, laat weten: 'Onze samenwerking met Coty komt voort uit een volledige synergie van onze business units. Storyboard Studio's, onze in-house productieafdeling, werkt in de executie gestroomlijnd samen met ons influencer team. Samen met gerenommeerde influencers gaan we voor ieder merk een always-on format lanceren om awareness en bereik te creëren. Parallel hieraan werken we met micro influencers om user generated social content te ontwikkelen en verspreiden, met als doel bouwen aan consideration.'

 

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken