Coty kiest voor Storyboard
- Content
- 24 aug 2018 @ 09:36
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - PitchesContentSocial media
- 24 aug 2018 @ 09:36
- Lucas Boon
Beautyconcern Coty heeft na een pitch gekozen voor contentmarketingbureau Storyboard. Het bureau uit Amsterdam wordt verantwoordelijk voor de social strategieën van onder meer Max Factor en Rimmel London.
In de pitch daagde Coty bureaus uit om een innovatief plan te ontwikkelen dat de beautymerken op social media meer tot leven brengt, inclusief integratie van internationale campagnes en community management.
Martijn de Kemp, CEO van Storyboard, laat weten: 'Onze samenwerking met Coty komt voort uit een volledige synergie van onze business units. Storyboard Studio's, onze in-house productieafdeling, werkt in de executie gestroomlijnd samen met ons influencer team. Samen met gerenommeerde influencers gaan we voor ieder merk een always-on format lanceren om awareness en bereik te creëren. Parallel hieraan werken we met micro influencers om user generated social content te ontwikkelen en verspreiden, met als doel bouwen aan consideration.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
- Nieuwe campagne Toegift brengt... 03-04-2024
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing