De Speld slaat handen ineen met Massarius

De Speld slaat handen ineen met Massarius
  • Content
  • 10 aug 2018 @ 11:07
  • 12862 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • Online advertisingMakersContent

De Speld heeft een nieuwe partner gevonden om programmatic advertising bij onder te brengen. De satirische website werkt nu samen met Massarius, partner in programmatic trading.

Voor branded content kunnen adverteerders en mediabureaus nog steeds terecht bij het in-house bureau De Speld & Partners.

Massarius heeft een breed netwerk, waar ook titels als Beslist.nl, Jean Mineur en NH Nieuws onder vallen. Het netwerk bevat in totaal ruim vijftig uitgevers.

Melle van den Berg, oprichter en financieel directeur van De Speld, is enthousiast en laat geheel in Speld-stijl weten: 'Banners, dat gaat nog eens heel groot worden.'


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken