In60seconds aan de slag voor Rijksoverheid

In60seconds aan de slag voor Rijksoverheid
  • Content
  • 23 aug 2018 @ 10:31
  • 38788 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • ContentPitches

Animatiebureau In60seconds gaat de komende vier jaar animaties, video's en interactieve infographics maken voor de Rijksoverheid. Het gaat om een feitelijke verlenging van de samenwerking, die al sinds 2014 bestaat.

Het animatiebureau uit Amsterdam is samen met Blik Film en Schwandt een van de acht winnaars in de tender Maatwerkvideo's en Graphics van de Rijksoverheid. In60seconds maakte eerder werk voor onder meer het RIVM Rijksvaccinatieprogramma, Ministerie van Veiligheid en Justitie en Ministerie van Buitenlandse Zaken.

Paul Schilp, partner bij In60seconds, laat weten: 'We zijn al bijna tien jaar bezig met het begrijpelijk maken van complexe materie. Dat doen we voor banken, verzekeraars, transportorganisaties en start-ups. We vinden het belangrijk dat ook onze overheid heldere en duidelijke communicatie hoog in het vaandel heeft staan.'

Bekijk hieronder de video die In60seconds eerder voor de Rijksoverheid over de Brexit maakte:

 



Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken