Keolis wil Nederlanders (nog) meer laten fietsen

Keolis wil Nederlanders (nog) meer laten fietsen
  • Content
  • 21 aug 2018 @ 11:52
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentVideo

Vervoerder Keolis en contentmarketingbureau Crowdmedia willen met de campagne Let's KeoBike laten zien dat Nederland - met zo'n 35.000 kilometer aan fietspaden - als fietsland nog meer kan worden verrijkt.

De campagnefilm die Crowdmedia samen met videoproductiebedrijf Café Noir maakte moet de onbetaalbare momenten tonen die mogelijk worden gemaakt doordat je makkelijk en snel een fiets kunt pakken. Doel van de film is om consumenten aan te sporen vaker de fiets als vervoersmiddel te gebruiken en om de bekendheid van KeoBike te vergroten. De campagne wordt voornamelijk online ingezet en aangevuld met offline promotie in de regio.

Wouter Hameka, co-founder van Crowdmedia, laat weten: 'We gebruiken de fiets en de omgeving als podium. De robuuste designfietsen van Van Moof en de prachtige natuur van de Veluwe spreken eigenlijk voor zich en zijn herkenbaar voor de doelgroepen. En precies dat punt, waar doelgroep en merk elkaar overlappen, is voor ons het uitgangspunt van contentmarketing.'

 


Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken