Keolis wil Nederlanders (nog) meer laten fietsen
- Content
- 21 aug 2018 @ 11:52
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ContentVideo
- 21 aug 2018 @ 11:52
- Lucas Boon
Vervoerder Keolis en contentmarketingbureau Crowdmedia willen met de campagne Let's KeoBike laten zien dat Nederland - met zo'n 35.000 kilometer aan fietspaden - als fietsland nog meer kan worden verrijkt.
De campagnefilm die Crowdmedia samen met videoproductiebedrijf Café Noir maakte moet de onbetaalbare momenten tonen die mogelijk worden gemaakt doordat je makkelijk en snel een fiets kunt pakken. Doel van de film is om consumenten aan te sporen vaker de fiets als vervoersmiddel te gebruiken en om de bekendheid van KeoBike te vergroten. De campagne wordt voornamelijk online ingezet en aangevuld met offline promotie in de regio.
Wouter Hameka, co-founder van Crowdmedia, laat weten: 'We gebruiken de fiets en de omgeving als podium. De robuuste designfietsen van Van Moof en de prachtige natuur van de Veluwe spreken eigenlijk voor zich en zijn herkenbaar voor de doelgroepen. En precies dat punt, waar doelgroep en merk elkaar overlappen, is voor ons het uitgangspunt van contentmarketing.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Realityprogramma Het Blok en Praxis... 23-04-2024
- EasyToys lanceert realityshow The... 22-04-2024
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing