Opel laat influencers marketingplan bepalen

Opel laat influencers marketingplan bepalen
  • Content
  • 16 aug 2018 @ 09:31
  • 15801 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentVideo

Opel betrekt 'de nieuwe generatie marketeers' bij de plannen van het merk. In de campagne Generation O werkt het automerk samen met diverse influencers. Verantwoordelijk bureau is Louder brand activation.

Onder de noemer 'Generation O' gaan influencers als Fajah Lourens en Jamie Li aan de slag om hun kennis te vertalen naar een marketingplan. In het formuleren van hun strategische plannen worden ze bijgestaan door creatieven uit verschillende branches.

Doel voor Opel is om ook in de toekomst de juiste boodschap bij de gewenste doelgroep over te brengen. Influencer marketing 2.0, aldus het automerk.

Bekijk de aftermovie hieronder:

 







Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken