Syrische vluchteling in nieuwe campagne Iamtoro
- Content
- 21 aug 2018 @ 11:13
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Social mediaCampagnesContent
- 21 aug 2018 @ 11:13
- Lucas Boon
Acteur Everon Jackson Hooi heeft voor de nieuwe campagne van zijn boxershort-merk Iamtoro 'echte mannen' gezocht die vertellen over obstakels die ze hebben overwonnen. In totaal zijn er twaalf mannen met een bijzonder verhaal geselecteerd, waaronder de Syrische vluchteling Daniël.
Hooi stelt dat echte verhalen meer kracht hebben dan alleen een mooi plaatje en startte daarom de zoektocht naar ambassadeurs die vanuit hun volharding een verhaal vertellen dat anderen inspireert. Het merk heeft er bewust voor gekozen geen professionele modellen in te zetten, maar 'echte mannen'. Aspirant modellen konden zich via social media aanmelden, hieruit zijn twaalf mannen voor de campagneshoot geselecteerd. Hun verhalen worden middels portretvideo's (zie onder) gedeeld.
Wilskracht
Onder de aanmeldingen zit Daniël die op zijn veertiende in zijn eentje Syrië ontvluchtte om zo uit handen van het leger te blijven, dat jongens verplicht mee te vechten. Na een lange tocht door Syrië en Turkije belandde hij uiteindelijk in Nederland, waar hij inmiddels zijn studie heeft afgerond en een baan heeft gevonden. 'Als je in jezelf gelooft, is alles mogelijk', aldus Daniël. Hooi voegt daaraan toe: 'Daniël heeft veel ellende achter de rug, maar staat krachtig en positief in het leven. Hij is het ultieme voorbeeld van wilskracht en doorzettingsvermogen. En dat is precies waar Iamtoro om draait.'
Op zondag 2 september wordt Iamtoro officieel gelanceerd bij de Hangar in Amsterdam. Tijdens dit event wordt de collectie getoond en geven ook alle twaalf de modellen acte de présence.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Realityprogramma Het Blok en Praxis... 23-04-2024
- EasyToys lanceert realityshow The... 22-04-2024
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing