Auping laat veelzijdigheid slaapkamer zien

Auping laat veelzijdigheid slaapkamer zien
  • Content
  • 4 sep 2018 @ 16:17
  • 10452 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesVideoContent

Auping heeft de campagne 'Auping. Met liefde' gelanceerd. Met de bijbehorende video wil het beddenmerk laten zien dat er in bed nog veel meer gebeurt dan alleen slapen. Verantwoordelijke bureaus zijn DPPLR (regie) en Buutvrij for life (concept).

De slaapkamer is volgens Auping namelijk de plek waar je elkaar altijd terugvindt: 'waar je elkaar met liefde verzorgt en troost'. Verbinding staat dan ook centraal in de nieuwe campagne.

Ine Stultjens, manager marketing communication bij Auping, laat weten: 'Deze invalshoek is gekozen omdat het slapen op een Auping voor liefde en rust zorgt. Op deze manier zorgt Auping voor bijzondere, persoonlijke en liefdevolle momenten die iedereen nodig heeft in zijn of haar drukke bestaan.'

Credits

Director: Maarten Groen (DPPLR)
DP: Mick van Dantzig
Producer: Denise Willigers (DPPLR)
Agency: Buutvrij for life
Concept/Creative: Maarten Boer, Reuben Alexander, Melissa Krechting, Rui Hupe
Account: Lisa Brack
Client: Auping
Campagneleider: Ine Stultjens
1st Camera Assitant: Suraj 'Paco' Kumar, Vincent Geijsel
Production: Nienke Bliek, Jolien Snyers (DPPLR)
Art director: Jasmijn Alles (Auping)
Editor: Laura Brouwer (DPPLR)
Sound Design: Lennart Kleinen, Alan van Ramshorst, KlevR sounddesign
Composer: Jochem Weierink
Colorist: Ruben Labree (DPPLR)
Stem: Birgit Schuurman
Film development and scanning: Haghefilm Digitaal

Bekijk de videocampagne hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken