Hearst Create breidt samenwerking met KLM uit

Hearst Create breidt samenwerking met KLM uit
  • Content
  • 26 sep 2018 @ 14:24
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • ContentMakers

Hearst Create, het inhouse contentmarketingbureau van uitgeverij Hearst, breidt zijn samenwerking met KLM uit. Vanaf dit najaar worden de magazines Flying Dutchman en Sky High Collection door Hearst Create gemaakt.

Hearst Create maakt sinds 2014 het inflight magazine Holland Herald voor KLM. Door Sky High Collection en Flying Dutchman aan het portfolio toe te voegen, vindt de redactionele aansturing voortaan centraal plaats. De vliegtuigmaatschappij wil op deze manier optimaal gebruikmaken van de reiscontent die Hearst Create voor hen maakt en zodoende de KLM-reiziger beter bedienen.

Daphne Hoogenboom, media manager customer experience bij KLM, laat weten: 'Toen Flying Dutchman toe was aan vernieuwing, zijn we met Hearst Create de uitdaging aangegaan om een mooi nieuw vormgegeven magazine te maken waarvan alleen de naam nog hetzelfde blijft. Daarbij maken we maximaal gebruik van de (reis)content die op de redactie gemaakt wordt.'

Ook Loes van Dokkum, directeur bij Hearst Create, is blij met de uitgebreide samenwerking met KLM: 'Bij Hearst zijn we elke dag bezig met het bouwen van merken met high-end lifestylecontent voor loyale lezersgroepen. We zijn trots dat KLM met ons een volgende stap zet in de ontwikkeling van hun contentmarketing, door samen met ons twee additionele touchpoints in de customer journey in te vullen.'

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken