Hearst lanceert bureau voor branded content
- Content
- 6 sep 2018 @ 14:19
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - MakersContentBranded content
- 6 sep 2018 @ 14:19
- Lucas Boon
Uitgeverij Hearst Netherlands brengt sinds deze week alle branded content-activiteiten onder bij Hearst Agency. Anne Marije de Vries Lentsch, voormalig hoofdredacteur van Cosmopolitan, gaat het nieuwe bureau leiden.
Hearst brengt titels uit gericht op millennials, mannen en luxury, zoals Glamour, Esquire en Harper's Bazaar. De 'creative content consultancy unit' valt onder publishing group director Marscha Krouwel.
Hearst wil met deze zet een duidelijk signaal afgeven: 'alle redactionele assets (redactioneel vakmanschap, sterke merken en content intelligence) worden ingezet om de kwantitatieve impact van campagnes te optimaliseren.'
De methode van Hearst Agency bestaat uit het samenvoegen van data en content innovaties en wordt na een pilotperiode in Amerika en Engeland nu ook in Nederland uitgerold. Door de inzet van deze tools wil het bureau 'creative content intelligence' voor de adverteerder bieden.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Realityprogramma Het Blok en Praxis... 23-04-2024
- EasyToys lanceert realityshow The... 22-04-2024
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing