Klaar Bavinck naar MPG voor Allerhande

Klaar Bavinck naar MPG voor Allerhande
  • Content
  • 19 sep 2018 @ 10:08
  • 6546 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
  • Personalia

Klaar Bavinck (46) is bij communicatie- en contentmarketingbureau MPG. gestart als client content director. Ze is verantwoordelijk voor het crossmediaplatform Allerhande van Albert Heijn dat MPG. al sinds de jaren 80 onderhoudt.

Bavinck komt van TMG waar zij als marketingmanager en uitgever aan de wieg stond van het 360-gradenplatform ‘Vrouw’. Dolly van den Akker, businessdirecteur MPG Nederland: ‘Als bureau werken we vanuit drie pijlers: strategie, creatie en content. Het account Allerhande is zo veelomvattend dat we dagelijks met deze drie pijlers te maken hebben. Ik ben bij dat een sterke en ervaren communicatievrouw als Klaar voor MPG. kiest. Ze heeft met het succes van Vrouw laten zien dat ze goed weet hoe media effectief crossmediaal en vernieuwend ingezet kunnen worden. Ik heb er alle vertrouwen in dat ze samen met ons team van ruim 20 man Allerhande succesvol door zal ontwikkelen en nóg relevanter maakt. Want merken en platforms mogen nooit stilstaan.’

Klaar Bavinck: ‘Al tijdens mijn eerste gesprekken werd ik getriggerd door de collegiale en positieve sfeer binnen MPG, dat als bureau flink aan het groeien is. Het feit dat grote merken als Albert Heijn, NS en Rabobank klant zijn, geeft aan dat het bureau in de top meedraait. Mijn focus ligt op Allerhande, echt een voorloper op het gebied van contentmarketing. Ver voordat dit een begrip werd, was Allerhande al onderdeel van de marketingmix van Albert Heijn. Merken moeten nu écht relevant zijn voor consumenten. Allerhande is dat als geen ander. Ik kijk ernaar uit om te werken met en aan dit sterke merk. Zeker nu we content door slim gebruik van data nog beter in kunnen gaan zetten.’


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken