ManpowerGroup kiest voor The Post

ManpowerGroup kiest voor The Post
  • Content
  • 19 sep 2018 @ 09:19
  • 10880 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
  • Branded contentMarketing

ManpowerGroup heeft The Post gekozen als partner op het gebied van contentmarketing in Nederland. Het Zwolse contentmarketingbureau dat is opgericht door Carlijn Postma, Content Marketing Vrouw van het jaar 2017, voorziet de internationaal opererende HR-specialist in de nieuwe samenwerking van content.

Ook wordt The Post verantwoordelijk voor de productie van tekst, beeld en geluid voor de vele verschillende labels van ManpowerGroup in Nederland.

ManpowerGroup ondersteunt haar opdrachtgevers in hun groei met vernieuwende oplossingen op het gebied van flexibele arbeid en het vinden en binden van talent. Contentmarketing is hierin een belangrijk middel. The Post heeft de contentmarketingstrategie en –kalender voor ManpowerGroup mede ontwikkeld en is gestart met de productie en publicatie van diverse uitingen. 'Het is erg prettig dat we voor alle verschillende labels van ManpowerGroup aan de slag zijn gegaan', aldus Carlijn Postma, partner bij The Post. 'Hierdoor hebben we een allesomvattende contentstrategie opgesteld, die in alle labels terugkomt. Zo kunnen wij niet alleen efficiënt en gericht werken, maar leveren we ook een belangrijke bijdrage aan de synergie tussen de labels.'

Relevante content
'ManpowerGroup brengt vraag en aanbod van talent overal ter wereld met elkaar in contact', reageert Brenda de Groot, Teamleider Marketing & Communicatie bij ManpowerGroup tegenover MarketingTribune. 'Met de nieuwe contentmarketingstrategie zetten we ManpowerGroup neer als vernieuwer van werk. De arbeidsmarkt is enorm aan het veranderen en ManpowerGroup is met al haar kennis en ervaring de expert voor zowel werkgevers als werknemers.'
Postma: 'We zijn op zoek naar de verhalen achter werk. Er is veel aan het veranderen op de arbeidsmarkt. Met echte verhalen van werkgevers en werknemers laten we niet alleen zien welke consequenties dat heeft voor werkgevers en werknemers, maar ook welke kansen het biedt. Door relevante en effectieve content te creëren, bouwen we constructief aan een loyaal en betrokken publiek voor ManpowerGroup en haar labels.'
Het partnerschap tussen ManpowerGroup en The Post is afgesloten met de intentie er een meerjarige samenwerking van te maken.

Over The Post
Carlijn Postma startte haar eigen bureau in 2006. In 2012 legde ze zich volledig toe op contentmarketing en richtte ze The Post op. Onlangs werd zij uitgeroepen tot Content Marketing Vrouw van het Jaar 2017, mede door haar bijdrage aan het vak en dankzij diverse publicaties in binnen- en buitenland. The Post is onder andere bekend van de methodiek ‘Mediadenken’ en de ‘Publieksreis’, die zelfs in blogvorm en als webinar werden gepubliceerd door het Amerikaanse Content Marketing Institute. Het bureau helpt merken aan een betrokken publiek door de inzet van contentmarketing. Zowel strategisch als concreet uitvoerend door contentcreatie in tekst, beeld en geluid.
(PvWK)

 

Over ManpowerGroup
'ManpowerGroup (NYSE: MAN) is al sinds 1948 wereldwijd dé hr-expert met vernieuwende oplossingen voor de arbeidsmarkt. ManpowerGroup is ervan overtuigd dat iedereen over talent beschikt en helpt organisaties met het aantrekken, beoordelen en verder ontwikkelen van dat talent. Zo zijn en blijven organisaties succesvol in de snel veranderende wereld. ManpowerGroup biedt innovatieve oplossingen voor meer dan 400.000 opdrachtgevers en zorgt ervoor dat meer dan drie miljoen mensen duurzaam en zinvol werk vinden, binnen een grote diversiteit aan branches. ManpowerGroup bestaat uit Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions en Right Management en ondersteunt kandidaten en opdrachtgevers in meer dan 80 landen bij de zoektocht naar werk en talent. ManpowerGroup is in 2018 (voor het achtste jaar op rij) verkozen tot één van ’s werelds meest ethische ondernemingen en tot één van de meest gewaardeerde ondernemingen volgens FORTUNE Magazine. Ook is ManpowerGroup sinds 2005 strategisch partner van het World Economic Forum. Voor meer informatie over hoe ManpowerGroup bijdraagt aan de toekomst van werk: http://www.manpowergroup.nl.'

(bron: Manpower)

 

 

 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken