RTL MCN lanceert online kinderplatform

RTL MCN lanceert online kinderplatform
  • Content
  • 4 sep 2018 @ 10:12
  • 28623 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • ContentYouTubeInfluencermarketingOnline

RTL MCN (Multi Channel Network) lanceert het kinderkanaal Glitch, een online platform voor kinderen vanaf zes jaar in samenwerking met YouTubers. Glitch is voor, door en met kinderen gemaakt.

Glitch omschrijft zichzelf als de stoorzender van YouTube: 'de plek waar alles kan en mag'. Influencers als Gio Latooy, OnneDi en Royalistiq komen samen op het kanaal. De thema's van de formats zijn gericht op challenges en wetenschap.

Vanaf aanstaande donderdag om 16:00 uur start het eerste format 'Hallo met Glitch' en in oktober start het tweede format 'Pittige Challenge'.

Bekijk de trailer hieronder:



Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken