Sonos en Faberyayo brengen ode aan de herfst

Sonos en Faberyayo brengen ode aan de herfst
  • Content
  • 12 sep 2018 @ 16:18
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesContentInfluencermarketing

Faberyayo staat op het punt zijn nieuwe album te lanceren en is hiervoor een samenwerking aangegaan met Sonos. De boodschap van de plaat genaamd Comfy Season: 'Er zijn genoeg leuke dingen om samen thuis te doen. En dat kan van alles zijn.'

Pepijn Lanen (echte naam): 'Comfy Season betekent dat de zomer eindelijk voorbij is en iedereen weer naar binnen gaat. Het is het seizoen van beige tinten, latte's in meeneembekers, online shoppen en thuisblijfromantiek.'

Voor de gelegenheid ontwierp het draadloos muzieksysteem een 'bijzondere experience' waarin de wereld van Faberyayo en collega-rapper Abel (links op de foto, bekend van Viceland) visueel tot leven moet komen. Bezoekers krijgen in de Sonos Home de kans om een stap te zetten in de videoclip van de eerste single 'Online Shoppen'.

Francesco Sala, marketing director van Sonos, laat weten: 'Comfy Season staat voor over the top, ironie en optimisme. Om deze twee artiesten te kunnen ontvangen in de Sonos Home Amsterdam was speciaal. We kunnen niet wachten om de nieuwe videoclip te mogen tonen aan de fans.'

Op 22 en 23 september is de Sonos Home Amsterdam open voor bezoek en wordt de nieuwe videoclip getoond. Vraag hier een persoonlijke uitnodiging aan.

Lanen is inmiddels een bekend gezicht in de marketingwereld. Zo was hij te zien in een Fujifilm-campagne en voor De Jeugd werkte hij samen met creatief bureau ...,staat.

 
Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken