Vice geeft Jägermeister plek op ieder huisfeest

Vice geeft Jägermeister plek op ieder huisfeest
  • Content
  • 13 sep 2018 @ 07:31
  • 6976 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • Social mediaInfluencermarketingVideoContent

Een huisfeest zonder Jägermeister is geen feest. Om dat idee kracht bij te zetten heeft het drankmerk Vice ingeschakeld. Het resultaat is een campagne bestaande uit video, redactionele content en social media assets.

Hierin vertellen influencers Dio en Gwen van Poorten over hun 'gekste huisfeest-ervaringen'. Door op ludieke wijze te reageren onder de posts, kunnen deelnemers kans maken op een gesponsord 'Jäger Haus Party'.

De campagne-assets worden gedistribueerd op de redactionele Vice-platformen en de social kanalen van Jägermeister, Vice, Dio en Gwen van Poorten.

 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken