Defensie wil met YouTube-serie jongeren enthousiasmeren

Defensie wil met YouTube-serie jongeren enthousiasmeren
  • Content
  • 12 okt 2018 @ 11:27
  • 10602 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentHRArbeidsmarktVideoYouTube

Defensie heeft een 13-delige YouTube-serie genaamd 'De officiersopleiding van binnenuit' gelanceerd, waarin tien studenten de kijker meenemen in hun opleidingstraject tot officier bij Defensie. Doel van de serie is om jongeren te enthousiasmeren voor een officiersopleiding.

De studenten filmden zichzelf en elkaar met GoPro's tijdens hun opleiding aan de KMA en het KIM voor een functie bij Marine, Landmacht, Luchtmacht en Marechaussee. Alles werd gefilmd; de mooie momenten maar ook de zware. 'Van de eerste bivak en het boksgala tot de eerste strepen.'

De eerste afleveringen zijn gisteren live gezet. Vanaf nu verschijnen er iedere donderdag om 15:00 uur steeds twee nieuwe afleveringen op YouTube.

 



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken