Deloitte lanceert online kennisplatform

Deloitte lanceert online kennisplatform
  • Content
  • 30 okt 2018 @ 10:37
  • 13329 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CommunicatieContent

Deloitte heeft een nieuw online kennisplatform gelanceerd. De zakelijke dienstverlener publiceerde al dagelijks over onderwerpen als artificial intelligence en blockchain, de beste content wordt nu gebundeld op Deloitte Forward.

Willemijn Zwiep, head of brand & communications bij Deloitte Nederland, laat weten: 'Onze communicatiestrategie is online en contentdriven. In het verleden hebben we mediapartners ingezet om ons verhaal te vertellen. Met de lancering van een eigen online platform geven we onze mensen een podium om hun kennis te etaleren. Daarnaast ontsluiten we hier de meest hoogwaardige content van Deloitte wereldwijd.'

De publicaties variëren van visiestukken, onderzoeken, best practices, podcasts, video's tot interviews. Zwiep: 'Er is bewust gekozen om kennis te delen over artificial intelligence, blockchain, cyber security, data analytics en digitale transformatie. Dit zijn onderwerpen die op boardroomniveau worden besproken. Deze innovatieve thema's zijn daarom verweven in alle vakgebieden waar Deloitte in opereert en adviseert.'

Bekijk het nieuwe platform hier.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken