Eventbrite gaat samenwerking met YouTube aan

Eventbrite gaat samenwerking met YouTube aan
  • Content
  • 22 okt 2018 @ 10:29
  • 8072 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • YouTubeContentVideo

Ticket-platform Eventbrite is een samenwerking aangegaan met YouTube. De integratie maakt het mogelijk dat je bij het bekijken van een muziekvideo een lijst voorgeschoteld krijgt met evenementen waar de desbetreffende artiest optreedt en meteen een kaartje kunt kopen.

'Vanaf vandaag kunnen live muziekoptredens op Amerikaanse venues en festivals waar wij mee samenwerken automatisch worden gelist naast de video's van YouTube Official Artist Channels op desktop en binnen de app', zo is te lezen op de website.

Ruim één miljoen artiesten wereldwijd zetten YouTube in om hun muziek te delen. De integratie met Eventbrite moet een brug slaan tussen deze artiesten en grote clubs en festivals in Noord-Amerika. Naar verluidt volgt Nederland binnenkort.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken