Geodan lanceert location intelligence platform

Geodan lanceert location intelligence platform
  • Content
  • 11 okt 2018 @ 10:01
  • 11089 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentZakelijk

Geodan, leverancier en onderzoeker van location intelligence, lanceert een redactioneel platform genaamd The Meridian. Met het platform wil Geodan de zakelijke markt inspireren en informeren over actuele ruimtelijke vraagstukken. Verantwoordelijk bureau is Zandbeek.

Geodan wil (zakelijke) beslissers meer inzicht in de mogelijkheden van location intelligence bieden om zodoende uitdagingen aan te gaan op het gebied van samenleving, mobiliteit en energie. Het thema dat wordt belicht in de eerste editie is de vitale infrastructuur.

Location intelligence is op allerlei vlakken in te zetten, bijvoorbeeld om logistieke processen te optimaliseren, werklocaties veiliger te maken of klanten inzicht te geven in woon-, werk- en verkeersdata. The Meridian moet inzichtelijk maken hoe location intelligence uitkomst biedt bij complexe maatschappelijke issues, zoals de energietransitie, mobiliteit en ruimtelijke planning.

Evert Meijer, CEO bij Geodan, laat weten: 'We merken dat de belangstelling voor location intelligence blijft toenemen, maar ook dat er nog veel onbekendheid over bestaat. Daarom kiezen we als eerste in onze bedrijfstak voor een journalistiek platform. The Meridian biedt op toegankelijke wijze informatie over location intelligence en belicht economische en maatschappelijke uitdagingen vanuit verschillende invalshoeken. Dat doen we met een eigen redactie en hulp van (externe) experts, opinieleiders en eigen wetenschappelijk onderzoek. Dankzij The Meridian kunnen we de rol van journalist en van onderzoeker aannemen.'

Ga voor meer informatie naar de website.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken