Influencers aan het roer in nieuwe campagne S. Oliver

Influencers aan het roer in nieuwe campagne S. Oliver
  • Content
  • 24 okt 2018 @ 11:44
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesInfluencermarketingSocial media

Parfummerk S. Oliver heeft een nieuwe online campagne gelanceerd en zet hierin influencers zoals Anna Nooshin (foto) centraal. Doel is om de doelgroep van vrouwen van 16 tot 35 jaar te bereiken. Verantwoordelijk bureau is Towel Media.

S. Oliver lanceert dit najaar een nieuwe 'eau de toilette black label' in de Benelux. Voor de online campagne (genaamd Campaign Campaign) werkt het merk samen met twee Nederlandse (Anna Nooshin en Vivian Hoorn) en twee Belgische influencers (Jenna Peij en Paulien Riemis) die naar eigen zeggen bekend zijn met de doelgroep: vrouwen van 16 tot 35 jaar.

Jan Paul van der Velden, creative director bij Towel Media, laat weten: 'Achter elke campagne zit een team creatieven. Hoe de briefing wordt vertaald naar een campagne is echter een onzichtbaar proces voor de consument. Onze campagne brengt daar verandering in door het creatieve proces over te dragen aan een team lifestyle influencers. Een bijzondere combinatie van campagnecreatie én influencer marketing.'

Kees Jan Risch, country manager Mäurer & Wirtz, voegt daaraan toe: 'Dit is de eerste keer dat zo'n campagnevorm wordt uitgevoerd in de Benelux. De campagne is volledig 360, naast het zwaartepunt op online is er ook een fysiek eindevenement en een TVC-laag. Het team van influencers creëert echt zelf de campagne en niet alleen een vlog, blog of Insta-story.'



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken