Intertoys gaat met nieuwe campagne terug in de tijd

Intertoys gaat met nieuwe campagne terug in de tijd
  • Content
  • 24 okt 2018 @ 10:48
  • 15083 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentCampagnesSocial media

Intertoys heeft de najaarscampagne 'Als het maar Intertoys is' gelanceerd. In de campagne, die zich voornamelijk op social media afspeelt, staat nostalgie centraal. Verantwoordelijk bureau is Blauw Gras.

De campagne draait om nostalgie met daarnaast een focus op het speelgoed van tegenwoordig. De campagne start met de komst van een nieuw 'Speelboek', waarin wordt teruggeblikt op Speelboeken van eind jaren '80.

Bart Visser, creative director bij Blauw Gras, laat weten: 'Ik kan mij de spanning van vroeger nog goed herinneren. Het Speelboek is voor ieder kind (en ouder) echt iets om naar uit te kijken. De campagne zit vol met herkenbare momenten voor de ouder, iedereen is immers kind geweest.'

Naast 24 animaties zijn er ook twee reeksen van drie video's gemaakt. In de eerste fase, die inmiddels live staat, wordt er door kinderen teruggeblikt op de Speelboeken van vroeger. In de tweede reeks (volgende maand online) staan de kinderen voor een dilemma waarbij hun geduld wordt getest en keuzes moeten worden gemaakt.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken