Largo lanceert online vakantieplatform

Largo lanceert online vakantieplatform
  • Content
  • 17 okt 2018 @ 15:19
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Content

Leisure-merk Largo (onderdeel van Roompot) heeft zijn positionering aangescherpt en lanceert als eerste uiting een nieuw digitaal platform. Verantwoordelijk bureau is Burst.

Largo wil zich onderscheiden door vakanties te bieden die 'gasten volledig ontzorgen en in het teken staan van luxe en ontspanning'. Bij Largo boek je geen vakantie maar een ervaring, is het idee. Om dat door te vertalen is een digitaal platform gelanceerd waarop reisverhalen en een zogenaamd persoonlijk reiskompas te vinden zijn. 'Het reiskompas gaat in plaats van gangbare specificaties zoals datum en locatie op zoek naar de beleving die gasten willen ervaren.'

Sander La Rivière, art director bij Burst, laat weten: 'Tijdens het begintraject hebben we Largo verrast met een nieuwe visuele stijl, die wat ons betreft perfect aansluit op waar het merk voor staat. We hebben een uitgebreid identiteitstraject doorlopen waarin we het concept hebben vertaald naar een werkbare brandguide. Nu zijn we aangekomen bij het volgende punt: het nieuwe platform.'

Tanya Joustra, brand manager bij Largo, voegt daaraan toe: 'De nieuwe website is vernieuwend binnen de categorie omdat we in plaats van in te spelen op de hardware, de accomodaties en beleving centraal stellen. Het gaat om de persoonlijke ervaring en herinnering die een vakantie bij mensen achterlaat.'

Ga voor meer informatie naar de website.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken