Leonie Oude Elferink aan de slag bij NewsLab

Leonie Oude Elferink aan de slag bij NewsLab
  • Content
  • 17 okt 2018 @ 13:20
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • PRPersonaliaContent

PR-bureau NewsLab breidt zijn digital team uit met de komst van Leonie Oude Elferink als influencer marketing & digital specialist. Oude Elferink werkte hiervoor onder meer bij Influencer Marketing Agency en Merktroubadour.

Ze gaat klanten van NewsLab adviseren op het vlak van online- en influencerstrategie. Ook krijgt ze als PR-adviseur zelf klanten onder haar hoede.

Oude Elferink (24) startte haar PR-carrière als stagiair in 2012 bij Kult&Ace. Haar eerste vaste rol vervulde ze bij Influencer Marketing Agency en meest recent was ze werkzaam als PR & content consultant bij Merktroubadour (dat niet meer bestaat).

Talitha Dirkzwager, managing director bij NewsLab, laat weten: 'Wij werken al jaren met influencers samen voor het delen van authentieke merkverhalen. Influencer marketing maakt nu zo'n groot deel uit van onze werkzaamheden, dat het toevoegen van een specialist op dit vlak welkom was. Iemand met inzicht in de beste tools en data om samenwerkingen op waarde te schatten. Dat hebben we gevonden in Leonie.'

Oude Elferink laat zelf weten: 'Als digital native neem ik klanten graag mee in de online wereld van influencer marketing en social media. Het PR-vak is zodanig veranderd, dat merken hier niet meer omheen kunnen. Of je je verhaal nu wil delen via journalisten, influencers of direct met de doelgroep op social; uiteindelijk draait het allemaal om een sterk, geloofwaardig merkverhaal dat mensen willen doorvertellen.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken