Vice en Talpa sluiten partnership

Vice en Talpa sluiten partnership
  • Content
  • 9 okt 2018 @ 17:44
  • 8853 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentStrategieTelevisie

Vice en Talpa Network gaan een strategische samenwerking aan. Talpa neemt de spot-sales vertegenwoordiging van tv-zender Viceland over van BrandDeli. De overgang vindt plaats in januari 2019.

Talpa Network wordt samen met Vice medeverantwoordelijk voor de instream online video sales. Vice blijft zelf verantwoordelijk voor de exploitatie van zijn platformen en diensten als branded content productie en research.

Viceland is de tv-zender van Vice, waarop hedendaagse thema's als eten, seks en reizen te zien zijn en 'een andere kant van het leven' wordt belicht.

 

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken