Xite maakt lokale doorvertaling van nieuwe campagne Levi's

Xite maakt lokale doorvertaling van nieuwe campagne Levi's
  • Content
  • 15 okt 2018 @ 10:01
  • 8245 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesContent

Kledingmerk Levi's lanceert vandaag een nieuwe campagne genaamd United By The Beat. Xite heeft in samenwerking met OMD een lokale doorvertaling van het concept en de campagne gemaakt, waarin Rimon (foto) en Naaz een hoofdrol spelen. In een online short-doc vertellen de artiesten over hun connectie met muziek.

De campagne richt zich op muziek als 'universele vorm van communicatie'. Lars Brink, creative director bij Xite, laat weten: 'Naaz en Rimon hebben het niet makkelijk gehad in hun jeugd. Muziek heeft hen geholpen erachter te komen wie ze zijn en snel daarna is Nederland verliefd geworden op hun muziek. Het was een bijzondere ervaring dit verhaal in deze vorm voor Levi's en Xite te regisseren.'

De tagline van de campagne: 'Music is a global language. It transcends race, religion and politics. It's a social scene that navigates between genres and has the power to move, inspire and bring people together from all over the world.'

Bekijk een preview van de short-doc hier.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken